Cygaro Aurora Preferido Robusto zdobyło pierwsze miejsce w kategorii cygara i cygaretki w plebiscycie „Perły Rynku FMCG 2012” – szóstej edycji prestiżowego ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”.
Produkty wyróżnione: Neos Tipi Cherry (Tobacco Trading International Poland) oraz cygaretki M Mini w czterech wariantach: Vanilla Twist, Caribbean Dream, Red Passion, White Sense (Scandinavian Tobacco Group Polska)
W konkursie „Perły Rynku FMCG” detaliści – właściciele i pracownicy sklepów z całej Polski – wskazują najlepsze nowości rynkowe poprzedniego roku. To jedna z ważniejszych nagród branżowych na polskim rynku, ponieważ o jej przyznaniu decydują konsumenci. Wybierają produkty o największym według nich potencjale, atrakcyjne zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i detalistów. Do tegorocznej edycji plebiscytu zgłoszone zostały 162 produkty z różnych kategorii, które zadebiutowały na rynku w 2011 roku. Do instytutu badawczego GfK Polonia, który sprawował nadzór nad konkursem, wpłynęło blisko 700 ankiet wypełnionych przez detalistów. W każdej kategorii respondenci wybierali produkty, które w ich własnej, subiektywnej ocenie odniosły największy sukces na rynku. Uroczysta gala konkursu, podczas której wręczono nagrody, odbyła się 12 czerwca w stołecznym hotelu Marriott i była prowadzona przez znanego prezentera telewizyjnego Krzysztofa Ibisza.
link:
http://wiadomoscihandlowe.pl/content/view/25623/1/